Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

tel: 777 210 290, 603 871 326
prodej@thodinky.cz

NOVINKY

arr3DOPRAVA ZDARMA  Nově jsme zavedli akci DOPRAVA ZDARMA na všechny produkty. Stačí vložit jeden produkt do košíku a... arr3OHODNOŤTE NÁŠ E-SHOPStačí jen kliknout na ikonu zde a vyplnit krátký dotazník. Velice si vážíme Vašeho hodnocení a...

PROHLÍŽELI JSTE SI

ZBOŽÍ V AKCI


» Reklamační řád
Reklamační řád

K přednostem naší společnosti patří individuální přístup k zákazníkům. Naším cílem je, aby naši zákazníci byli maximálně spokojeni a snažíme se jim poskytnout ty nejlepší služby a servis. Pokud máte jakýkoliv problém s našim produktem neváhejte nás kontaktovat. Nikdo není neomylný, a tak se může stát, že se někdy něco pokazí. Pokud Vás potkala taková nepříjemnost u našich výrobků, oznamte nám tuto skutečnost a vzniklou situaci budeme řešit v co nejkratším termínu.

Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a Zák. o ochraně spotřebitele a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen "zboží"), u něhož jsou uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace").

Prodávajícím je Bc. Andrea Jarošová, Lužická 1328/40, OPava 6, PSČ 747 06, IČ: 64605060. Kupující je subjekt, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží.

Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Záruční podmínky

V případě, že se po převzetí zboží kupujícím vyskytnou v záruční době vady zboží, může kupující uplatnit svou oprávněnou reklamaci.

Záruční doba

Záruční lhůta je 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nové věci.

Záruční list

Prodávající poskytuje záruku písemnou formou, a to vydáním faktury o zakoupeném zboží. Fakturu o koupi zboží zasíláme vždy emailem společně s informací o odeslání objednaného zboží.

 

Reklamace se vztahuje:

- reklamace se vztahuje na vadné zboží, nesrovnalosti s parametry (barva, typ, velikost), kvalita povrchu

- reklamace se vztahuje na zcela nefunkčí zboží

- nefukčnost stojku hodinek (pokud výměna baterie nepomůže)

 

Záruku nelze uplatnit v následujících případech:

- na praské sklíčko ciferníku hodinek (pokud se tak nestalo přepravou zboží)

- mechanické poškození pouzdra hodinek

- ošoupáním povrchu pásku  způsobené vlhkostí, agresivním potem, chemickou látkou nebo mechanickým opotřebením

- alergicou reakcí na materiál (běžný kov s přídavkem niklu)

- přímý styk hodinek s vodou (v popisu každého předmětu je specifikována buď voděodolnost nebo vlhkoodolnost hodinek)

- přímý styk hodinek a pásku s jinou chemickou kapalinou, která by mohla poškodit kvalitu materiálu

- vada vznikla neodbornou instalací, zacházením, manipulací nebo zanedbáním péče o zboží

- Vada vznikla provedením neoprávněného zásahu do zboží či jiných úprav

- Zboží bylo poškozeno živly

Rozsah záruky

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě:

  • opotřebení a vady věci vzniklé běžným používáním
  • nesprávnou údržbou a používáním
  • nesprávným skladováním
  • zboží, u kterého vypršela záruka dnem uplatnění reklamace vypršela-li

 

Jak postupovat při reklamaci zboží

  1. Vyplňte reklamační formulář, do kterého uvedete popis závady na zboží.
  2. Zboží zašlete spolu s reklamačním formulářem a kopií faktury na adresu provozovny internetového obchodu : 
    Dimexa Partner s.r.o., Procházkova 17, Opava 6, PSČ 747 06
  3. Po přijetí reklamovaného zboží posoudíme jeho stav. Pokud bude reklamace akceptována, zašleme vám nové zboží, popřípadě vrátíme peníze, pokud již zboží nebude v naší nabídce.

 

Reklamace zboží bude dle §19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele vyřízena ve lhůtě 30-ti dnů od jejího uplatnění. O průběhu reklamace Vám budeme informovat emailem nebo telefonicky. O ukončení a o výsledku reklamace bude zákazník informován emailem. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci nebo může od smlouvy odstoupit.

Pokud je to možné, řešíme reklamace ihned.

Poštovné při reklamaci zboží si zákazník hradí sám. Úhrada za vyřízenou reklamaci bude zaslána na účet kupujícího ve výši fakturační částky dle objednávky. Při vrácení zboží bez udání důvodů v zákonné lhůtě bude vyplacena částka na účet objednavatele ponížená o poštovné a doběrečné.

 

Důležité upozornění:

Reklamované zboží nikdy nezasílat na dobírku !!!

 

Kontakty pro uplatnění reklamace:

Reklamace: 603 871 326 , 777 210 290

Email:  prodej@thodinky.cz


Reklamační formulář ke stáhnutí zde