S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NOVINKY

arr3DOPRAVA ZDARMA  Nově jsme zavedli akci DOPRAVA ZDARMA na všechny produkty. Stačí vložit jeden produkt do košíku a... arr3OHODNOŤTE NÁŠ E-SHOPStačí jen kliknout na ikonu zde a vyplnit krátký dotazník. Velice si vážíme Vašeho hodnocení a...

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 460 Kč
SKLADEM
Naše cena 500 Kč
SKLADEM

Reklamace zboží
Postup reklamace zboží


K přednostem naší společnosti patří individuální přístup k zákazníkům. Aby byli naši zákazníci maximálně spokojení, snažíme se jim poskytnout ty nejlepší služby a servis. Pokud máte jakýkoliv problém s našim produktem neváhejte nás kontaktovat.

 

Nikdo není neomylný, a tak se může stát, že se někdy něco pokazí. Pokud Vás potkala taková nepříjemnost u našich výrobků, oznamte nám tuto skutečnost a vzniklou situaci budeme řešit v co nejkratším termínu. Našim zákazníkům se snažíme vyjít maximálně vstříc i v případě nepříjemných záležitostí.

 

Reklamace se vztahuje:

- reklamace se vztahuje na vadné zboží, nesrovnalosti s parametry (barva, typ, velikost), kvalita povrchu

- reklamace se vztahuje na zcela nefunkčí zboží

- nefukčnost stojku hodinek(pokud výměna baterie nepomůže)

 

Reklamace se nevztahuje:

- na praské sklíčko ciferníku hodinek (pokud se tak nestalo přepravou zboží)

- mechaniské poškození pouzdra hodinek

- ošoupáním povrchu pásku  způsobené vlhkostí, agresivním potem, chemickou látkou nebo mechanickým opotřebením

- alergicou reakcí na materiál(běžný kov s přídavkem niklu)

- přímý styk hodinek s vodou (v popisu každého předmětu je vyobrazena buď voděodolnost nebo vlhkoodolnost hodinek

- přímý styk hodinek a pásku jinou chemickou kapalinou,která by mohla poškodit kvaltu materiálu

 

 

Důležité upozornění:

Reklamaci zboží je nutné uplatňovat v místě zakoupení zboží. Veškeré zboží zakoupené prostřednictvím e-shopu zasílejte společně s fakturou a vytištěným,vyplněným reklamačním formulářem na adresu:Dimexa Partner s.r.o., Procházková 17, Opava 6, PSČ 747 06.

Reklamované zboží naposílát na dobírku!! Poštovné při reklamaci zboží si zákazník hradí sám. Úhrada reklamace bude zaslána na účet ve výši fakturační částky dle objednávky. Při vrácení zboží bez udání důvodů v zákonné lhůtě bude vyplacena částka na účet objednavatele ponížená o poštovné a doběrečné.

Reklamace zboží bude dle §19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele vyřízena ve lhůtě 30-ti dnů. O průběhu reklamace se zákazník může informovat e-mailem prodej@thodinky.cz nebo telefonicky na níže uvedeném tel. čísle. O ukončení a o výsledku reklamace bude zákazník informován emailem.

Reklamační formulář ke stažení zde:

 

Kontakty pro uplatnění reklamace:

Reklamace: 603 871 326

Email:  prodej@thodinky.cz